חזרה

סילבוס

מספר קורס 1221-4301-04
שם הקורס יסודות השיווק
יחידה אקדמית הפקולטה לניהול ע"ש קולר -
ניהול
מרצה פרופ' ליאת הדר יעקביצרו קשר
צור קשר דוא"ל: lhadar@tauex.tau.ac.il
שעות קבלה בתאום מראשבניין: רקנאטי - ניהול , חדר: 328
אופן ההוראה שיעור
שעות סמסטריאליות 4
סמסטר ב' תשפ"ב
יום ה
שעות 14:00-18:00
בניין דן דוד - כיתות לימוד
חדר 303
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

הקורס סוקר את תחום השיווק מנקודת מבט ניהולית. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה של מושגי היסוד והתפיסות הבסיסיות בתחום השיווק. הנושאים בהם יעסוק הקורס יכללו את מהות השיווק והתפיסה השיווקית, מערכת השיווק וסביבתה, התנהגות קונים מערכת המידע ומחקרי שיווק, שיווק מטרה (פילוח ומיצוב) תמהיל השיווק ומרכיביו. מושגים ותפיסות אלו מהווים בסיס אפשרי להרחבות וניתוחים בקורסים מתקדמים יותר בתחום. המעבר על המושגים יעשה תוך שימת דגש על מסגרת קבלת החלטות ניהולית, ובפרט קבלת החלטות הקשורות ליצירת "תכנית שיווק".



לסילבוס המפורט
מטלות הקורס

בחינה סופית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםהשתתפות בשעות ניסוי במעבד (12211112) אוהשתתפות בשעות ניסוי במעבד (12111112) +מיקרו א החלטות כלכליות * (10112103) אוכלכלת עסקים א' * (12215119)
* לימוד הקורס בעבר וזכאות לגשת לבחינה מאפשרים רישום לקורס

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00