חזרה

סילבוס

מספר קורס 1221-7033-01
שם הקורס סמינר- יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים
יחידה אקדמית הפקולטה לניהול ע"ש קולר -
ניהול
מרצה פרופ' יניב שניצרו קשר
צור קשר דוא"ל: shanivya@tauex.tau.ac.il
שעות קבלה בתאום מראשבניין: רקנאטי - ניהול , חדר: 334
אופן ההוראה סמינר
שעות סמסטריאליות 2
סמסטר א' תשפ"א
יום ג
שעות 08:30-10:00
בניין
חדר
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

סמינר בלימודי ההקבץ: ניהול חדשנות בשווק

דרישות קדם: שיטות מחקר אמפירי, יסודות השיווק בציון 78

תלמיד המצטרף ללימודי ההקבץ בסמסטר ב', יורשה ללמוד את הסמינר המוצע רק אם הוא תלמיד שנה ג' בחוג. תלמיד שנה ב' יהיה חייב להגיש בקשה מיוחדת לראש החוג גם אם הוא עונה על הדרישות המוקדמות לסמינר.

תאור הקורס:

הקורס יתמקד ביסודות הפסיכולוגיים הרלוונטיים להתנהגות צרכנים תוך מתן דגש לשיפוט והטיות בתהליך קבלת ההחלטות. במהלך הקורס הסטודנטים יעבדו בזוגות על פיתוח, הרצה, ניתוח וכתיבת עבודת מחקר מקורית בתחום התוכן של תהליכים פסיכולוגיים של צרכנים. במפגשים הראשונים נלמד להכיר את התחום תוך התמקדות בהשפעה של רגשות, דוגמת חרטה, על קבלת החלטות, ובלמידת העקרונות הכלליים של הקונספט "כלכלה התנהגותית".

מספר נקודות ציון:

המפגשים הראשונים יאפשרו להציג את הנושאים השונים, ולכם להעלות רעיונות מחקר ראשוניים.
הנוכחות המלאה במפגשים אלה ובכל המפגשים הכיתתיים מחייבת וחיונית. (במקרה הצורך יתווספו מפגשים קבוצתיים נוספים).



לסילבוס המפורט
מטלות הקורס

עבודה סמינריונית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםשיטות מחקר אמפירי (12213105) אושיטות מחקר א (10712103) +יסודות השיווק (בציון סף 78) (12214301)

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00