חזרה

סילבוס

מספר קורס 0571-4177-02
שם הקורס מערכות לניהול קשרי לקוחות Crm
יחידה אקדמית הפקולטה להנדסה ע"ש איבי ואלדר פליישמן -
מגמה להנדסת תעשייה
אופן ההוראה תרגיל
שעות סמסטריאליות 1
סמסטר א' תשפ"א
יום ד
שעות 12:00-13:00
בניין
חדר
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

שעות: 4 ש"ס
משקל: 3
דרישות קדם: ניתוח ועיצוב מערכות מידע
מטרת הקורס היא הקניית ידע והבנה של התיאוריה, המתודולוגיה והטכניקות ליישום מערכות לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management Systems): תפיסת ה CRM, מודל לניהול מערכתי של קשרי לקוחות, סקירה טכנולוגית, פירוט תהליכים עסקיים בתחום שירות הלקוחות, מכירות ושיווק, מתודולוגיית יישום והטמעה, לימוד וניתוח Case Studies, CRM אנליטי ו CRM BI.
הקורס מלווה בסדנא (תרגול) בה מיושמים הידע והטכניקות הנלמדים בקורס דרך עבודה על מערכת ה CRM מהמובילות בעולם - מערכת SalesForce.com .



הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד
מטלות הקורס

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםתכנון מערכות בסיסי נתונים (05712120) +הנדסת מערכות מידע (05712123)

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00