תוכן הקורס ומטרתו
נושאי הקורס:
1. בעיית קביעת מועדי הגעת לקוחות למערכת שירות. Appointment scheduling
2. שימוש במידע. מדיניות סטטית ומדיניות דינמית.
3. ניהול הזמן של צוות עבודה בסביבת multitasking.
4. יישומים במערכות צבאיות. פתרון בעיות שיבוץ באמצעות תכנות דינמי.
5. ניהול הזמנות במערכת שירות.
6. יישומים במערכות בריאות. פתרון באמצעות שיטת למידה reinforcement learning
7. שיבוץ כוח אדם
Material for help:
Lecture notes;
Pinedo, M. Scheduling: Theory, Algorithms and Systems, Springer, 2012.
Agnetis, A. Multiagent Scheduling, Springer, 2014.
ציון:
מבחן - 70%
3 תרגילי בית - 30%.
טרם פורסם סילבוס מפורט