תוכן הקורס ומטרתו
אנו חיים בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית, השוק התחרותי וקצב השינויים האקספוננציאלי דורש מאיתנו ברמת היחיד, הקהילה וברמת הארגון לחדש ולהשתנות בכל דרך אפשרית. הקורס יפתח את הפרספקטיבה הסטודנטיאלית למושגי חדשנות- טרמינולוגיה ומגמות עדכניות. נרחיב על ההבדל בין חדשנות, המצאתיות ויצירתיות ונמפה את החדשנות לסוגיה, עקרונותיה ומאפיינה. כל זאת באמצעות הקשר בין תיאוריות למקרי מבחן המתייחסים לסוגי חדשנות, לחברות פורצות דרך, ולמנהיגים חדשניים. הקורס יתעכב על תפקידיו המגוונים והמשתנים של המעצב בעולם הטכנולוגי החדש, וכיצד מחקרים מראים כי מעורבות של מעצבים מעלה את הפרפורמנס העסקי של חברות. הסטודנטים יתרגלו חשיבה ביקורתית ויעריכו רעיונות ומיזמים על סמך ערכם החדשני והצעת הערך שלהם, באמצעות מודלים ושיטות ניתוח.
בקורס נמפה מיזמים חדשניים בהקשר של ערים חכמות, כלכלה מעגלית, הדפסות תלת וארבע מימד, ועוד העונים על אתגרים גלובליים ומשפרים את חיי האנושות. נתנסה בסדנת חשיבה עיצובית- מתודולוגית פתרון בעיות הכוללת מהלך רעיונאי, סביב מחקר משתמשים ליצירת חדשנות.
טרם פורסם סילבוס מפורט