חזרה

סילבוס

מספר קורס 1085-2650-01
שם הקורס שיווק חברתי לקידום נושאים חברתיים: כיצד לרתום חשיבה שיווקית לטובת הציבור
יחידה אקדמית הפקולטה למדעי החברה ע"ש גרשון גורדון -
תקשורת
מרצה פרופ' נורית גוטמןצרו קשר
מרצה גב' מרב פרקש סעדצרו קשר
צור קשר דוא"ל: guttman@tauex.tau.ac.il
שעות קבלה בתאום מראשבניין: נפתלי - מדעי החברה , חדר: 720
צור קשר דוא"ל: meravf@tauex.tau.ac.il
שעות קבלהבתאום מראש
אופן ההוראה שיעור
שעות סמסטריאליות 4
סמסטר א' תשפ"ג
יום ג
שעות 16:00-18:00
בניין נפתלי - מדעי החברה
חדר 107
סמסטר ב' תשפ"ג
יום ג
שעות 16:00-18:00
בניין נפתלי - מדעי החברה
חדר 107
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

הקורס עוסק בגישה האסטרטגית של שיווק חברתי כדי לקדם נושאי חברה, בריאות או סביבה. השיווק החברתי אינו פרסום, אלא גישה המתבססת על עקרונות שיווקיים המיועדת לקדם התנהגות חברתית, סביבתית או בריאותית גם בקרב אוכלוסיות שהנושא לא כל כך מדבר אליהן, ולכן הפעילות השיווקית צריכה להיות אטרקטיבית, מעניינת, ומעוררת מחשבה. הקורס משלב לימוד של העקרונות של השיווק החברתי ושל מודלים ותיאוריות של השפעה על התנהגות עם עבודה יישומית של פיתוח אלמנט של שיווק חברתי. בחלקו היישומי של הקורס הסטודנטים/יות ישתפו פעולה עם ארגון שפועל לקידום נושא חברתי/בריאותי או סביבתי, ויפתחו אלמנט תקשורתי-שיווקי או תכנית למטרת שיווק חברתי, כגון, סרטונים, כרזות, פוסטים לרשתות חברתיות, אירוע שיווקי ,ועוד. למטרת פיתוח ויישום האלמנטים התקשורתיים/התכנית השיווקית, הסטודנטים/יות יערכו מחקר מקדים לאפיון חסמים ותמורות והערכה מעצבת.
הקורס נעשה בשיתוף עם תכנית "מתחברים +", וכולל השתתפות בפרויקטים של מעורבות חברתית בשטח ובבניית מהלך שיווק חברתי לארגונים חברתיים/ציבוריים.



הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד
מטלות הקורס

עבודת בית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00