תוכן הקורס ומטרתו
איכות הטיפול ויעילותם של ארגונים בתחום הרווחה נקבעת במידה רבה על ידי התהליכים הבין-אישיים והקבוצתיים הנוצרים במפגש בין אנשי המקצוע וההסדרים הארגוניים. במהלך הקורס נכיר את התיאוריות והממצאים האמפיריים שבבסיס הידע אודות התנהגות ארגונית. הדיונים בכיתה יתמקדו בניתוח יחסי הגומלין בין היחיד, הקבוצה והארגון וכן נתייחס להיבטים ניהוליים בארגוני רווחה. הקורס ידון בנושאים הבאים של התנהגות ארגונית: שיטות ניהול, מוטיבציה של עובדים, שביעות רצון ושחיקת העובדים, המבנה הארגוני והתרבות הארגונית. הקורס יעזור למשתתפים ללמוד כיצד לנהל את יחסיהם בארגונים וכיצד להיות עובד מרוצה יותר ומנהל יעיל יותר.
הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד