תוכן הקורס ומטרתו
המושג "חוויית משתמש", User Experience, או UX בקיצור, הפך בשנים האחרונות לסוג של באז. כולם מדברים על UX, כולם חושבים על UX, והביקוש למאפייני UX למגוון רחב של חברות, בכל העולם, הולך וגובר משנה לשנה.
אבל מהי חוויית משתמש, הלכה למעשה, ומהם השיקולים הפסיכולוגיים העומדים בבסיסה? מהו תהליך יצירת חוויית משתמש ואיך מוודאים שחוויית המשתמש שאפיינו אכן מוצלחת?
במסגרת הקורס, נעסוק בהרחבה בכל הנושאים הקשורים לאפיון חוויית משתמש ב- web, במובייל, באפליקציות ובמערכות מידע, ניגע בהיבטים תיאורטיים חשובים, נכיר מתודולוגיות מתחומי הפסיכולוגיה, התנהגות הצרכנים, קבלת ההחלטות ו- HCI, ונראה דוגמאות קונקרטיות מאתרים, אפליקציות ומערכות.
הקורס אינו דורש ידע טכני או ידע קודם כלשהו ומתאים לכל סטודנט/ית לתואר שני (מערכות מידע, התנהגות, שיווק וכדומה), המעוניין/ת לעסוק בתחום, לעבוד מול אנשי מקצוע מהתעשייה, או לשפר את יכולותיו/ה הניהוליות בהיבטים של חוויית משתמש. חשוב לציין כי עיקר הדגש בקורס הינו על הבנת ההיבטים הפסיכולוגיים-התנהגותיים, המשפיעים על המשתמש ועל קבלת ההחלטות שלו ואשר עומדים בבסיסה של יצירת חוויית משתמש מוצלחת, ולא על היבטים טכניים, "חוקים" או "כללי אצבע".
לסילבוס המפורט