תוכן הקורס ומטרתו
היקף הקורס: 2 י"ס
הקורס מתמקד בפיתוח אסטרטגי וניהול של חוויות בהן מתקיימת מעורבות גבוהה של המשתמש. תחת הקטגוריה הזו נמצאים אתרי תוכן בהן התוכן נוצר בשיתוף הגולשים, קהילות וירטואליות, משחקי מחשב, חוויות אינטרקטיביות-סיפוריות, וכן סביבות אימרסיביות כגון מציאות רבודה ומציאות וירטואלית.
בקורס זה תיבחן שאלת מעורבות המשתמש על שלל הזדמנויותיה ואתגריה תוך תשומת דגש לספרות הניהולית העכשווית, יילמדו תיאוריות התנהגותיות בדבר התנהגות בקהילות וירטואליות, ייסקרו טכנולוגיות רלוונטיות המאפשרות היטמעות בעולמות וירטואליים וכן יידונו האפשרויות החדשות שהן מעניקות לעסקים.
קורס זה הוא קורס פרויקט אשר במרכזו תהליך ייעוץ ופיתוח עסקי למוצר או שירות המערבים קהילה וירטואלית או חוויה אינטרקטיבית והסטודנטים יתנסו בניתוח מוצר קיים וליווי היזמים לאורך הסמסטר.
לסילבוס המפורט