| שנה"ל תשפ"א (2020/2021) | |
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 01 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
ד"ר רפאלי דן | שיעור | | | ב | 12:00-14:00 | א' |
| שיעור | | | ב | 14:00-15:00 | א' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 02 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
מר גרנק רותם | תרגיל | | | ג | 10:00-11:00 | א' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 03 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
פרופ' עמרני עופר | שיעור | | | ב | 13:00-16:00 | ב' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 04 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
מר חיטין עומר | תרגיל | | | ד | 10:00-11:00 | ב' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 05 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
גב' עידן מורן | תרגיל | | | ד | 11:00-12:00 | ב' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 06 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
ד"ר אלפי יצחק | שיעור | | | ה | 13:00-16:00 | ב' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 07 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
מר קלפהולץ שקד | תרגיל | | | ד | 19:00-20:00 | ב' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 08 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
מר עזרא מידן | תרגיל | | | ב | 08:00-09:00 | ב' |
| |
|
מספר קורס | שם קורס |
---|
0512-3514 קב': 09 | מעגלים אלקטרוניים ספרתיים |
| הנדסה/מגמה להנדסת חשמל |
שם מרצה | אופן הוראה | בניין | חדר | יום | שעה | סמסטר |
---|
מר מלאכי נדב | תרגיל | | | ד | 19:00-20:00 | ב' |
| |
|